Ir al contenido principal

OPINIÓ DEL REMAKE

Per començar, aquest treball va ser pres per un repte per mi ja que no comptava amb la suficient experiència de com realitzar un curtmetratge. He arribat a la conclusió que la bona planificació, l'equilibri entre tasques i el treball en equip han estat clau a l'hora de la seva realització.
Primerament ens vam dedicar a seleccionar junts una escena a recrear. Ja escollida, vam quedar i vam començar a gravar, però no vam acabar de estar del tot conformes i per això vam optar per una escena de la pel·lícula Carrie. La localització s'ambientava en una biblioteca escolar, cosa que va ser perfecta per nosaltres ja que el vam gravar a la de l'instut .El rodatge ens va ocupar una tarda completa.
Tot i que l'actor masculí no intervé gaire, li he posat tot el meu esforç a intentar interpretar, encara que reconec que al principi no fou cosa fàcil. He tingut oportunitat també d'utilitzar la càmera i aprendre el seu ús, de la mà d'Aaron.
Ha estat una experiència molt enriquidora que sento que ha contribuït a la incrementazión de la meva creativitat.
Com a conclusió, puc dir que no és un tasca fàcil, però gravar un curtmetratge en realitat tampoc requereix tanta dificultat com la que m'imaginava. Ha estat molt satisfactori veure el resultat.



-Enllaç

https://youtu.be/7c2biL9J5Q0






Comentarios