Ir al contenido principal

EXPOSICIÓ DE PEP ESCODA


El passat dia 30 de gener, vaig asistir juntament amb l'alumnat de Cultura Audiovisual a l'exposició de fotografia de Pep Escoda. Tal exposició va tindre lloc al Tinglado número 2 del Serrallo. Va ser el materix fotograf qui ens va explicar les caractéristiques de la seva obra. Pep centra la seva atenció a la plasmació dels trets més importants d'una persona, en quant a font d'expressió es refereix, com per exemple les mans i els rostres.  L'exposició es divideix en tres zones. La primera mostra un seguit de retrats a treballadors de la vinya. Sorprèn que tots hi son davant el mateix fons, ja que l'autor no vol fer distinció.
A la segona zona s'hi pot observar retrats de persones d'altres cultures, concretament de gent al Marroc. A la tercera zona hi havia un conjunt de retrats  en blanc i negre de moltes persones. És aquesta zona en concret la que més m'ha agradat. 
Em va agradar la naturalitat de les posicions i expressions de tots els que surten a les fotografies, i el fet de comptar amb la presència de l'autor em va permetre aprofundir més dins la seva obra.








Comentarios