Ir al contenido principal

VALORACIÓ ESPOT

Com a treball del segon trimestre, havíem de fer un espot i decidir si aquest anava a ser comercial, de sensibilització o bé contrapublicitari.

Al principi haviem pensat en realitzar un anunci exposant els estereotips de l'home i la dona en la neteja, per exemple. Llavors, ens vam decantar finalment en fer-ho sobre l'alzheimer, de manera que podiem així combinar la sensibilització amb un anunci de caracter comercial, ja que darrere el missatge hi ha la voluntat d'associar aquest valor de solidaritat al producte anunciat, els post-its.

Tots els integrants del grup vam realitzar una pluja d'idees, decantant-nos amb l'objectiu de gravar l'espot desde la perspectiva d'una persona afectada per la malaltia.
L'element que es comercialitza són els post-it. Volíem a més contrastar l'ús que els hi donen les persones sense alzheimer amb aquelles que la pateixen, i remarcar que un post-it arriba a formar part de la seva memoria.
Vam finalitzar l'espot amb una frase que instava a recordar per aquells que no ho poden fer, per donar visualització d'aquest fet.


Crèdits:

Directora: Esther González 
Càmera: Ana González i Esther González
Figurant: Ivan Nebel
Edició: Esther González



Link de l'espot:
https://www.youtube.com/watch?v=iYAKdECw3Mc&feature=youtu.be

Comentarios